מדיה חברתית שינתה את האופן שבו אנשים מתחברים, מגלים ומשתפים מידע.

מדיה חברתית היא הטכנולוגיה שמחברת בין אנשים, בין אם זה לשתף תוכן או סתם כדי לשוחח. רשתות חברתיות הן המקומות בהם מתרחשים אינטראקציות חברתיות (גילוי ושיתוף). שיווק במדיה חברתית הוא הדרך להשתמש בטכנולוגיה זו כדי לבנות מערכות יחסים, להניע עסקים חוזרים. ולמשוך לקוחות חדשים באמצעות חברים שמשתפים עם חברים.

בפייסבוק יש יותר ממיליארד אנשים!

פרופיל המשתמש של פייסבוק חותך רוחבי על מיקומים, גזעים וגילאים והופך אותה לרשת החברתית המוכרת והמשומשת ביותר בעולם.

פייסבוק מקלה על אנשים להעביר את המפגשים שלהם באמצעות פוסטים קצרים, צילומים, סרטי קולנוע ועל ידי "לייק" ולשתף תכנים, תחביבים ואירועים מרתקים שהם מוצאים באינטרנט

הנפח העצום של השימוש בפייסבוק הופך את זה לקריטי לחשוב, אולם על אחת כמה וכמה ביקורתית יותר אנשים עושים יותר מאשר להתחבר לחברים. קרוב ל -50% מלקוחות פייסבוק מתחברים לארגונים ופילנתרופיות ומשתפים את החדשות, הסדרים וחומרים אחרים מאותם עמותות.

זה לא רק לסלבריטאים!

מאז השקתו, טוויטר התפתחה לכלי מצוין לעסקים לתקשר ישירות עם לקוחות, להפגין מנהיגות מחשבתית, לקבל משוב ולספק תמיכה.

טוויטר מדורג כאחד מעשרת האתרים המתויירים ביותר ומאפשר לכל סוג של אנשים לשתף ולצרוך מידע שנראה להם מרתק.

משתמשי טוויטר מפרסמים חדשות, מאמרים, מבצעים ובדיחות, הכל במאה וארבעים נתחי אופי. על ידי "מעקב" אחר מישהו בטוויטר תראה את כל הפוסטים שלו ופשוט שתף אותם עם אלה ש"עקבים "אחריך. עבור רבים, טוויטר יכול להיות מקור נחמד לחדשות ותובנות בזמן אמת לגבי הדברים החשובים להם ביותר.

טוויטר מספק לארגון שלך קול וזו דרך נוספת ומהירה ופשוטה לשתף הודעות ולקבל משוב מהלקוחות, החברים והלקוחות הפוטנציאליים שלך בזמן אמת. ומכיוון שממש קל להפיץ הודעות במהירות, טוויטר יביא אתכם לקהלים חדשים שפשוט לא תוכלו למצוא באמצעות שיווק מסורתי.

קהילת האינסטגרם מונה כיום יותר מ -150 מיליון איש!

זוהי דרך "משונה", "כיפית" ו"יפה "לשתף תמונות.

באמצעות אינסטגרם, בעלי עסקים ישימו באופן מיידי שם העסק שלהם ויצפו ביחסי הלקוחות והמכירות שלהם פורחים כתוצאה מכך, ואכן 54% מהמותגים הגדולים משתמשים באינסטגרם לעסק שלו.

נכון לספטמבר 2010 אירחה פליקר למעלה מחמישה מיליארד תמונות.

פליקר היא רשת שיתוף תמונות בחינם עם בסיס משתמשים חזק מאוד ופעיל. זהו אחד משירותי אירוח התמונות והווידאו הגדולים באינטרנט

איך פליקר עובד?

ישנם שני סוגים של חשבון Flickr: חינם או Pro.
החשבון החינמי מקיף למדי. משתמשים רשאים להעלות 100 מגהבייט תמונות בחודש ו -2 סרטונים. עם זאת, אם לא תצליח להתחבר לחשבונך במשך 90 יום רצופים, חשבונך יימחק. כמו כן, נשללת ממך גישה לקובץ ההעלאה המקורי - משתמשי Pro יכולים לגשת ולהוריד מחדש תמונות אלה. ניתן לתייג ולתייג תמונות עם נתונים גיאוגרפיים כדי שיהיה קל לחפש אותן. ישנן מספר אפשרויות זכויות יוצרים למשתמשים: הכל החל מרישיון Creative Commons, המאפשר לכל אחד להשתמש בתמונות למטרות לא מסחריות עם ייחוס, וכל הזכויות שמורות.

האם אוכל לשווק את העסק שלי בפליקר?

מבחינה טכנית, משתמשים אינם מורשים להשתמש בפליקר למטרות מסחריות - אינך יכול רק להעלות פרסומת מכיוון שהיא מנוגדת לתנאי השירות. אם אתם בעסקי שירותים - חשבונאות או ביטוח, למשל - פליקר כנראה אינה הרשת השימושית ביותר עבורכם. אבל אם יש אלמנטים חזותיים למה שאתה עושה, או אם אתה מייצר מוצרים בעולם האמיתי, ישנן מספר דרכים לקדם את המותג שלך בפלטפורמה לשיתוף תמונות.

יותר מ- 175 מיליון חברים בלמעלה מ- 200 מדינות וטריטוריות.

לינקדאין היא הרשת החברתית הנפוצה ביותר לחיבור אנשים באופן מקצועי (למשל, בהתבסס על הפרופיל העסקי שלהם, ולא על חייהם האישיים) והיא בסיס בית של מדיה חברתית עבור הרבה ארגוני B2B

משתמשי לינקדאין יוצרים קשרים מקצועיים על סמך תחומי העניין והניסיון שלהם, ולעתים קרובות משתתפים בדיונים קבוצתיים ועונים על שאלות הנוגעות לענף שלהם או לתחומי התמחותם. הם גם נשארים בראש החדשות הרלוונטיות בענף ומשתפים אותם

לינקדאין היא דרך נהדרת ליצור קשרים מקצועיים שיכולים לתת לך רעיונות ועצות לניהול העסק שלך ולעזור להפיץ את הבשורה על הערך שאתה מספק ללקוחות שלך.

היתרון העיקרי של Pinterest הוא שהיא מביאה כרגע יותר תנועה לאתרי אינטרנט מאשר Google+, Youtube ו- LinkedIn ביחד.

Pinterest הוא כמו עלון וירטואלי או לוח שעם המאפשר למשתמשים למצוא ולצור תמונות וסרטונים.

בניגוד לאתרים אחרים לשיתוף תמונות, הדגש כאן הוא על גילוי ואוצרות של תכנים של אנשים אחרים, ולא רק אחסון משלך.

מה היתרון לעסקים?

היתרון העיקרי של Pinterest הוא בכך שהיא מביאה כיום יותר תנועה לאתרי אינטרנט מאשר ל- Youtube ול- LinkedIn ביחד.

מומלץ להרגיש בנוח עם הפלטפורמה כמשתמש תחילה, ואז להשתמש בידע הזה כדי לעבוד על הנוכחות העסקית שלך.

דבר אחד שאתה יכול לעשות עכשיו הוא להשתמש באתר כדי לקבל השראה: כל התוכן הויזואלי הזה בוודאי יעלה על הדעת רעיונות לקמפיינים שיווקיים, תמונות, מוצרים ותכנים אחרים. הירשם, דפדף מסביב ותן לאתר לעזור לך לסיעור מוחות של פרויקטים משלך.

איך זה עובד?

Pinterest מאפשרת לך להשתמש בנכסים חזותיים כמו תמונות או אינפוגרפיקה כסוג של מטבע חברתי בפני עצמם - צבירת לייקים ו"כתובות מחדש ", המקבילה לשיתופים או ציוצים מחדש - במקום להוסיף דפי אינטרנט, פוסטים בבלוג או מדיה מבוססת טקסט אחרת. .

אתה יכול בקלות לפרסם תמונות מאתרים אחרים לחשבון Pinterest שלך באמצעות כפתור שורת המשימות
"Pin it", או פשוט לגלוש בפלטפורמת Pinterest כדי לגלות, לייק או "להדפיס" תוכן שאחרים כבר פרסמו.

היבט ויזואלי זה של האתר הוא אחת הסיבות לכך שהוא תפס את העניין של כל כך הרבה עסקים, החל מקמעונאים וכלה בצלמים ומעצבים, המשתמשים בו כפורטפוליו או קטלוג מוצרים. לקוחות ולקוחות יכולים לומר אילו מוצרים הם אוהבים (נעליים, בקבוקי אלכוהול, רהיטים ... אתה שם את זה) ורוצים לקנות לעצמם, וחבריהם יכולים לקדם את ההמלצה על ידי הצמדת התמונות לקירות שלהם.