אזכורים שליליים, פרסומים בעלי שם רע ופרשיות לא רצויות הם גורמים הפוגעים בהתנהלות העסקית ובשם הציבורי.

בעידן המדיה הדיגיטלית אנחנו צורכים מידע בעיקר באינטרנט.

לקוחות פוטנציאליים ולקוחות קיימים, קולגות ואפילו גולשים אקראיים נמשכים למידע שלילי מטבע האדם. הפרסומים הללו פוגעים ברווחיות העסק ובתדמית הציבורית. ניהול מוניטין הוא העבודה החשובה המסייעת לנקות אזכורים שליליים מהאינטרנט.

דוגמאות לתוצאות שליליות

כתבות המאזכרות באופן שלילי את בית העסק

פסקי דין שליליים בהם מעורב העסק

ביקורת שלילית של לקוחות

פרסום פרשיות לא רצויות באינטרנט

ניהול מוניטין ב - clickonet

ניהול מוניטין או (ORM (Online Reputation Mangement הוא השיווק החם והכי חשוב בשנים האחרונות.
תאגידים וחברות ענק, אנשי עסקים ופוליטיקאים, סלבס ומנהלי חברות – כולם צריכים שירותי ניהול מוניטין בהתנהלות בג'ונגל העסקי.

בעוד שקידום אתרים יכול לטשטש את התוצאות השליליות אבל ייקח זמן רב, ניהול מוניטין מביא לתוצאות מידיות באיכות גבוהה. במילים אחרות, אפשר לומר שניהול מוניטין הוא סוג של "קידום אורגני הפוך": במקום לקדם אתר אחד ויחיד בהתבסס על מגוון עצום של ביטויים, מקדמים מגוון רחב של אתרים בהתבסס על ביטוי אחד.

ב-CLICKONET משתמשים בכל הפלטפורמות הגדולות בארץ ובעולם ומתמחים בניהול מוניטין גם בשווקים בחו"ל:

השאר פרטים

ואנו ניצור איתך קשר בהקדם