רשתות חברתיות Social

ניהול מוניטין Social

פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, טוויטר, פינטרסט, סנאפצ’ט, יוטויב ועוד.
פלטפורמות אלו מאפשרות לנו קשר ישיר עם הלקוח, שומרות על דינמיות ומבססות לנו אמינות וקיומיות.
כפי שאתר מושקע ומרשים הממוקם בעמוד הראשון של מנועי החיפוש יוצר אצל לקוחותינו תחושת אמינות וביטחון כך
גם הקיום ברשתות חברתיות יוצר,
אם אין לך רשתות חברתיות , האם אתה באמת קיים? האם העסק שלך באמת קיים? התשובה היא כן, כמובן שאתה
באמת קיים אבל אף אחד לא יודע על קיומך,

פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיקטוק, טוויטר, פינטרסט, סנאפצ’ט, יוטויב ועוד.
פלטפורמות אלו מאפשרות לנו קשר ישיר עם הלקוח,
שומרות על דינמיות ומבססות לנו אמינות וקיומיות.
כפי שאתר מושקע ומרשים הממוקם בעמוד הראשון של
מנועי החיפוש יוצר אצל לקוחותינו תחושת אמינות
וביטחון כך גם הקיום ברשתות חברתיות יוצר,
אם אין לך רשתות חברתיות , האם אתה באמת קיים? האם
העסק שלך באמת קיים? התשובה היא כן, כמובן שאתה באמת קיים אבל אף אחד לא יודע על קיומך,

אנחנו ב - ניצור לך פרופילים בכל פלטפורמה חברתית הרלוונטית לך ולעסקך, נדאג שכל פרופיל
יהיו מתוחזקים היטב ומנוהל ללא דופי, ניצור ונריץ קמפיינים על מנת לקדם אותך ואת עסקך ונגרום להם לדעת שאתה
כאן, קיים ולא מתכוון להיעלם.

אנחנו ב - ניצור לך פרופילים בכל
פלטפורמה חברתית הרלוונטית לך ולעסקך, נדאג שכל
פרופיל יהיו מתוחזקים היטב ומנוהל ללא דופי, ניצור ונריץ קמפיינים על מנת לקדם אותך ואת עסקך ונגרום להם לדעת שאתה כאן, קיים ולא מתכוון להיעלם.

פייסבוק Facbook

פייסבוק היא הרשת החברתית המקוונת הגדולה בעולם המאפשרת לנו לחלוק דעות, כתבות, תמונות
ואלבומי תמונות, סרטונים ועוד! מונה כ2.8 מיליארד משתמשים, 1.79 מיליארד מהם פעילים על בסיס
יומיומי! 57% מתוכם הם גברים ו-43% הן נשים. 32% מהמשתמשים הם בין גילאי 25-34.המשתמש
הזמן הממוצע שמשתמש מבלה בפייסבוק הוא כ-32 דק׳ ביום. 36% מהמשתמשים מתעדכנים בחדשות
דרך פייסבוק. 78% מהמשתמשים בפייסבוק גילו מוצרים לרכישה דרך פייסבוק ויותר מ-50%
מהמשתמשים השתמשו בפייסבוק על מנת לחפש מוצרים באופן פעיל.

אינסטגרם Instegram

אינסטגרם היא הרשת החברתית הפוטוגנית ביותר המאפשרת לחלוק תמונות סרטונים וסטורי. מונה
כמיליארד משתמשים 500 מיליון מהם אקטיבים על בסיס יומי. 51% מהם הן נשים ו-49% מהם גברים.
62.8% מהמשתמשים הם בין גילאי 18-34. הזמן הממוצע שמשתמש מבלה באינסטגרם הוא כ-30 דק׳
ביום. כ-81% משתמשים באינסטגרם בשביל לחקור על מוצרים ושירותים.
130 מיליון משתמשים רוכשים דרך האינסטגרם על בסיס חודשי!!! 50% מהמשתמשים נכנסו לאתר
לרכוש מוצר או שירות לאחר שראו אותו באינסטגרם.

יוטיוב YouTube

יוטיוב היא פלטפורמה של שיתוף וצפיה בוידאו. מונה כ2 מיליארד משתמשים . 56% מתוכם הם
גברים ו-44% הן נשים. 49% מהמשתמשים ביוטיוב הם בין גילאי 25-44. יותר ממיליארד שעות
וידיאו נצפות ביוטיוב בכל יום! 70% מהצופים קנו ממותג לאחר שראו אותו ביוטיוב !!! כ90%
מהמשתמשים אומרים שהם מגלים מוצרים ומותגים חדשים דרך יוטיוב.

לינקדאין linkedin

לינקדאין הוא אתר חברתי מוכוון לעסקים המונה כ-660 מיליון משתמשים. 57% מתוכם הם
גברים וכ-43% הן נשים. 60% מהמשתמשים הם בין גילאי 25-34. הזמן הממוצע שמשתמש מבלה
בלינקדאין הוא 6 דק׳. 6 מתוך 10 משתמשים מחפשים תבונות על התעשייה בלינקדאין.

פינטרסט Pinterest

פינטרסט הפלטפורמה היפה ביותר אשר מאפשרת למשתמשים שלה לייצור לוחות השראה ולחלוק
אותם ומהווה מקור השראה תמידי.
מונה כ-416 מיליון משתמשים . 71% מתוכם הן נשים וכ-16% הם גברים. 35% מהמשתמשים הם בין
גילאי 35-49 וכ-34% מהמשתמשים הם בין גילאי 18-29. 70% מהמשתמשים הם בעלי תואר אקדמי.
90% מהמשתמשים בפינטרסט מבצעים החלטות רכישה בפינטרסט.
77% מהמשתמשים השבועיים גילו מותג או מוצר חדש בפינטרסט.
98% מדווחים על ניסיון דברים חדשים שהם גילו בפינטרסט.

טוויטר twitter

טוויטר היא רשת חברתית המאפשרת לשלוח ולקרוא מסרים קצרים של עד 280 תווים
הנקראים ״tweet״ (ציוץ בעברית) מונה כ-340 מיליון משתמשים . 70% מתוכם הם
גברים וכ-30% הן נשים. 57.1% מהמשתמשים הם בין גילאי 25-49. 71%
ממשתמשי טוויטר אומרים שהם משתמשים בטוויטר כמקור החדשות שלהם.

טיק טוק TikTok

טיק טוק היא רשת חברתית המתאפיינת בסרטונים הקצרים שלה (בין 15-60 שניות). מונה כ-800
מיליון משתמשים . 56% מתוכם גברים וכ-44% מתוכם נשים. 41% מהמשתמשים הם בין גילאי
16-25. עד ל-2019 היו לאפליקציה מיליארד הורדות ובשנה האחרונה הכפילה את עצמה ונכון
להיום מונה האפליקציה יותר מ2 מיליארד הורדות . הזמן הממוצע שמשתמש מבלה בטיק טוק
הוא כ-52 דק׳ ובכל יום נצפים כמיליארד סרטונים בטיק טוק.

השאר פרטים

ואנו ניצור איתך קשר בהקדם