פרסום ממומן PPC

פרסום ממומן PPC

אתם יכולים לבנות אתר, דף עסקי בפייסבוק, חשבון עסקי באינסטגרם ואפילו לנסות את מזלכם בטיק טוק.
כל זה נהדר ואף נחוץ אבל זה לא מספיק, למה?
מכיוון שגם אם יצרת את האתר היפה בעולם אך הוא קבור אי שם בעמוד 8 בחיפוש בגוגל איש לעולם לא יגיע
אליו, משמע אין לך נוכחות דיגיטלית, אתה לא קיים.

איך יוצרים נוכחות דיגיטלית?

הדרך המהירה ביותר לעשות זאת היא בעזרת קידום ממומן, אתה שם כסף בשביל לעשות כסף.
נשמע פשוט נכון? בעיקרון זה באמת פשוט כל אחד יכול לעלות מודעה בתשלום

הגדרת יעדים

חשוב לחלום בגדול ולשאוף הכי גבוהה שרק אפשר, אך לא פחות חשוב להיות מציאותיים בהגדרת יעדים, זוהי ריצת מרתון ולא ספרינט.

ניתוח מגזר / קהל יעד/ ושוק

על מנת שהמודעות באמת יהיו אפקטיביות קודם כל עלינו לדעת לאיזה מגזר אנחנו פונים, להגדיר כמיטב יכולתנו את קהל היעד שלנו ולדעת באיזה שוק אנחנו מתמודדים.

אופטימיזציה

על מנת שהקמפיינים והמודעות שיצרנו ימשיכו להניב לידים (לקוחות) ולהישאר רלוונטיות עלינו להמשיך לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר אותם שוב ושוב ושוב.

מילות מפתח

בחירות מילות המפתח הנכונות היא רגע קריטי היא יכולה להפוך את המודעה שלך ממודעה שאף אחד לעולם לא ימצא למודעה הראשונה במספר חיפושים שונים.

PPC

מעקב וניתוח

לאחר השקת הקמפיינים עלינו לעקוב לנתח את ביצועי המדועה ולבצע שינויים בהתאם על מנת להשיג את המירב מכל מודעה ומודעה.

פלטפורמות

לאחר שהגדרנו את קהל היעד שלנו עלינו לפתח אסטרטגיה המתאימה ספציפית אליו ואל העסק שלנו על מנת לפרסם מודעות בפלטפורמות הרלוונטיות אלינו ולקהל היעד שלנו.

הקמת והשקת קמפיינים

בgoogle ads ועוד - לפקח, לייעל ולדאוג באופן יום יומי שהקמפיינים פועלים באופן הכי טוב וביעילות האופטימלית.

ניתוח מגזר / קהל יעד/ ושוק

על מנת שהמודעות באמת יהיו אפקטיביות קודם כל עלינו לדעת לאיזה מגזר אנחנו פונים, להגדיר כמיטב יכולתנו את קהל היעד שלנו ולדעת באיזה שוק אנחנו מתמודדים.

הגדרת יעדים

חשוב לחלום בגדול ולשאוף הכי גבוהה שרק אפשר, אך לא פחות חשוב להיות מציאותיים בהגדרת יעדים, זוהי ריצת מרתון ולא ספרינט.

מילות מפתח

בחירות מילות המפתח הנכונות היא רגע קריטי היא יכולה להפוך את המודעה שלך ממודעה שאף אחד לעולם לא ימצא למודעה הראשונה במספר חיפושים שונים.

פלטפורמות

לאחר שהגדרנו את קהל היעד שלנו עלינו לפתח אסטרטגיה המתאימה ספציפית אליו ואל העסק שלנו על מנת לפרסם מודעות בפלטפורמות הרלוונטיות אלינו ולקהל היעד שלנו.

הקמת והשקת קמפיינים

בgoogle ads ועוד - לפקח, לייעל ולדאוג באופן יום יומי שהקמפיינים פועלים באופן הכי טוב וביעילות האופטימלית.

מעקב וניתוח

לאחר השקת הקמפיינים עלינו לעקוב לנתח את ביצועי המדועה ולבצע שינויים בהתאם על מנת להשיג את המירב מכל מודעה ומודעה.

אופטימיזציה

על מנת שהקמפיינים והמודעות שיצרנו ימשיכו להניב לידים (לקוחות) ולהישאר רלוונטיות עלינו להמשיך לחשוב על דרכים יצירתיות לשפר אותם שוב ושוב ושוב.

אז למה בעצם אתם צריכים אותנו?

מכיוון שרק לעלות מודעה זה לא מספיק נהפוכו לעלות מודעה ללא הידע והכישורים המתאימים כנראה יתברר כבזבוז של הזמן והכסף שלך.
זוהי אינה אופרציה של אדם אחד ובטח ובטח לא של אחד שיש לו עסק לנהל, זוהי אופרציה של צוות !

לנו יש צוות מומחי ppc עם ניסיון מוכח בניהול קמפיינים בשווי מיליוני שקלים בחודש בזירה הלאומית והבין לאומית,
שהמטרה היחידה שלהם היא לדאוג שההשקעה הכלכלית שלך תנותב בדרך הכי אפקטיבית שיש על מנת לייצר לך נוכחות דיגיטלית שאי
אפשר להתעלם ממנה, להגדיל את מעגל הלקוחות הפעיל שלך והכי חשוב למקסם את הרווח שלך.
יש לנו את הידע, הכישורים והניסיון להוביל אותך ואת העסק שלך להצלחה.

השאר פרטים

ואנו ניצור איתך קשר בהקדם